Wednesday, February 2, 2011

sudah masuk bulan baru..februari nama diberi..ngeh ngeh

salam..terlupa nak buat post semalam..so terpaksa buat hari nie..konun2 nya semalam kejar paperwork spy bos kecik n bos besar boleh sign..last2..hampeh..2-2 dah caw...so ari ni aku balas dendam ngan ber'relex' di meja n kerusi keras aku di opis nie..heheheh..ok laa..aku nak ceta ape jerk..takde benda sgt nak ceta..smlm..aku dah g plaza MPK Klang utk buat tempahan baju sanding belah lelaki yg kaler purple tuh..hope jadi chantek spt tuan dia (mode perahsantan) hahaha..lps dah settle hal baju..g turun tgkt bawah lak utk reconfirm kan balik kad kawin camana design n layout yg kitorg nak..font semua..so far..harap semua ok laa..biar cantik walaupun murah..buat ala kadar jerk..ikot kemampuan..so baju, tudung n veil sudah settle..just yg blm confirm adalah langsir..mak aku ajak g nagoya ari ni or esok..utk cr kain langsir yg nak n terus tempah..adoi..costly betul laa..hehehe..aku bercadang nak bawak kak osh..spy dia bleh tlg bayar pakai kredit card dia..kalau laa dia kasi...jahat x? hehehe..tp lg satu aku mcm nak plan..spy bdk2 kecik tuh..biar satu kaler..sama ada buat gaun or bj kurung..tp warna biru cair..sbg flower girl...wah best nyer..suka gileeeeeee...harap2 laa..tu pun berangan gak..hehehe..tp kak osh pun bz gak..sbb dia nak pindah rumah baru..so takde masa nak g cari2 kain ni semua..mampos..yg lg satu yg tak confirm2 lg smpai skrg laa door gift..kena balik perak laa..utk cr tempahan poselin tuh..so maybe akan balik kg on 19 februari coz kawan kpd tunang aku mau kawin..so dah alang2 g ipoh..g laa tgk door gift tuh kan..harap2 ada laa..skrg dah masuk bulan 2..ade lg 2 bulan nak kawin nie..mampos aku..tersentap babe..hahaha...gile laa..mcm tak siap pape kot..wakaka..ok laa tuh jer laa kot..bye..wassalammu~

No comments:

Post a Comment