Thursday, February 24, 2011

aku terlupa..

salam..aku terlupa yg aku ade meeting pagi nie..betul2 tak ready pape..nasib baik kak ummi ade call inform yg dia half day then ckp ima ade meeting kan hari nie..aku mcm..eh ade ker? terus aku prepare pape yg ptt..tp last2 byk kena komen..adoi..then bos kecik..suka2 jerk naik kan nama aku..mcm aku sorang jerk yg salah..hahaha..tp dia still kena tempias dia gak..wakaka..masak betul laa aku nie..skrg kak yati cuti bersalin selama 3 bulan..dia bersalin bulan 12 hari tu..then kak ummi lak byk gak cuti..sbb bawak anak dia g medical checkup..sian anak dia..semoga cepat sembuh..lalala...adoi..banyak nyer paperwork kena buat..bosan gile..hehehehe

oh smlm g ke KSK buat keja partime..then tanyer pape yg kitorg x paham semua..tp aku ngan slamber jerk main game..tp mmg keja aku dah siap laa..then skrg aku kena tlg en tuneng lak buat part dia...sian dia..tp mmg susah kot..aku tgk jerk..terus berpinar2..minta bantal kt sblh..hehehe..tp xpe..akan aku berusaha lg..

No comments:

Post a Comment