Wednesday, February 16, 2011

ITB TS4/2011

salam..hari ni start keja..dan aku buat dokumen kontrak..rs nyer ok laa kot..kalau rs susah aku tanyer laa senior2 kt tmp aku keja nie..dan kpd pn ummi sakinah sy mendoakan anak anda selamat sembuh..sian anak dia..sakit..gatal2 satu badan..smpai kena masuk private hospital..bukan murah tuh..xpe..janji sihat yerk..aku lak mcm dah nerves..sbb kena cover keja dia..esok ade meeting lak tuh..adoi nak pakai bj ape yerk..mampos..hahaha..ye laa kalau meeting kt blok depan iaitu blok 5..kena pakai bj cantik..sbb dorang tuh org besar2...aku lak kecil molek (perasan mode)..hahaha

nak ceta ape lg yerk..mybe malam nie..akan start buat keja part time...adoi..susah gile..dah bape bulan aku tinggalkan kerja2 qs nie..mampos aku..aku bukan ape..reason malas nak buat keja partime adalah:
1.sbb aku mmg pemalas
2.aku buat keja lambat
3.aku sibuk dgn preparation wedding aku nnti..(alasan gabai) hehehe

tp aku still akan tolong tuneng aku buat keja kot..sian kitorg..keja partime tuh kena anta before end of this month..sbb kena buat bq lg..sian gak dorang..dpt projek besar2..tp staff x cukup..lps tu aku tgk yg permenant staff buat keja pun memain jerk..hahaha

No comments:

Post a Comment