Thursday, February 10, 2011

shaolin

salam..hari nie keja mcm biasa..tp tiada semangat sbb tido lambat..dan angin msk perut..so dah lama gak laa tak tgk wayang (lama seminggu jerk kot)..so tgk laa ceta shaolin...ceta amat laa best..sbb ceta pasal sejarah negara china...then ade terapkan nilai2 murni..so ok jerk..so aku tak paham laa nape kekawan aku ckp tak best..

then yg plg best..sblm wayang..kitorg reround kt summit tuh..then masuk laa A Point...skali sj jerk tgk2 wallet n belt..and guess what..dpt cr mr tuneng punyer belt n wallet...sgt suka..dan sgt murah...tak yah beli set yg harga rm79.90...beli asing2 pun br dpt rm56.20...murah kan..suka gile..dan plg aku suka..nnti mr tuneng akan menggunakan barang tersebut..aku tak suka beli barang yg konfirm2 dia tak akan pakai..hantaran kahwin nnti 9 balas 11..kt mn aku nak cr barang2 nie..adoi...kopek den..ok aku nk try list down barang2 hantaran yg perlu aku ade utk kasi mr tuneng...lalala

1. baju kemeja + tie
2. jam tangan
3. set penjagaan lelaki
4. baju melayu + songket
5. kasut
6. wallet + belt (baru beli)
7. tuala (belum beli lg)
8. halwa kering (dlm proses)
9. cincin (belum survey pun lg)
10. al Quran (cadangan)
11.kek / buah / manisan

yes..berjaya list down..so akan try cr lg 2 barang smpi dapat..igt nak cr set perfume tp mr tuneng tak setuju...dia ckp mahal...mmg mahal pun..hehehe...so maybe maintain yg ni jerk kot...sekian~

No comments:

Post a Comment