Sunday, February 20, 2011

balik kg lg..

salam..ceta pasal aktiviti balik kg..hari sabtu..bangun pagi g dusun g cr buah durian..balik semula ke kg..buka durian utk disimpan dlm tuppware utk bawak balik shah alam n dibuat dodol sempena perkahwinan aku nnti..then family mr tuneng dtg utk menjamu buah dugyan..best..sedapp..then siap2 pape yg ptt..pergi kenduri kawin kt dewan Silveritage Medan Gopeng Ipoh Perak..dpt laa gula2 as buah tangan..amik gamba skit..balik semula ke rumah fam mr tuneng..rehat2..main FB..biasa laa kan kt kg aku mn ade internet..jaqun skit..hehehe..then malam g batu gajah lak..makan ciken chop n pergi kedai bundle..aku beli bj kemaje 4 pasang utk rm10 jerk..sehelai dikira sbg rm2.50..murah x? berbaloi beb..tu yg best kalau bershoping di kawasan kg nie..semua murah2..hehehe

hari ahad lak..mcm biasa..g dusun durian..tp yg tak best nyer..org yg kutip2 durian tuh..dah jual durian..jahat gile..mak aku dah pesan..jgn jual durian tuh..tp dia duk jual gak..geram jerk kitorg..lain kali aku nak g lps subuh lak..hahaha..then dlm tghari selesai semua perkara..kitorg bertolak ke rumah mr tuneng utk amik dia balik..sesampai di rumah mr tuneng..perghh..dpt makan makanan yg best2..bihun goreng, roti jala cicah kuah kari ayam & kuah durian...besti gile...ni yg syg lbh kt bakal mak mentua nie..hehehehe..ok laa tuh jerk..lalala

 doorgift
 kacau dodol
 kumpul buah durian
 pokok durian
 pangkin
 wedding kawan mr tuneng
 sy & mr tuneng
 sy & mr tuneng
 happy kan kitorg..hehehe
dewan silveritage

No comments:

Post a Comment