Friday, February 11, 2011

jalan TAR

salam...hangin betul aku...aku nk cr blogger yg aku suka gile baca..mmg menarik ape yg dia tulis..tp aku terlupa nickname dia ape...menyesal tak follow dia awal..adoi..dr semalam aku cr..tp yg aku tau wedding dia meriah n gah...hehehe..time kite nak tu laa tak jmp..tp pape pun aku dah belajar dr kesilapan..so skrg aku main follow jerk entry yg mn2 aku berkenan...

berbalik kepada nama tajuk seperti di atas..aku byk baca blog..dan salah satu ialah kita hampir ke situ..dia ade rekemen kan kedai hantaran yg murah sperti yen riben & sinmin kt semua house..tp aku g sana..murah rm1 or rm2 jerk..tp ok laa..doorgift takde yg berkenan..so decide mau balik kg jerk..beli kt kg..lg senang..murah n hopely cantik2..tp disebabkan semalam dah singgah semua house..aku pun cuci mata ngan tgk barang2 perkahwinan..mr tuneng lak beli bunga manggar utk belah dorang..wahh..letak belon...comel kan..harap2 cantik..hehehe..then next kitorg nak cr kot mandarin utk mr tuneng tp takde sbb takde size dia..sian dia..so terpaksa tempah..adoi kena cr kain baru lak..kalau mak nak cr kain laa..adoi..membazir jer..sedih2..hehehe..then jalan2 lg..konun2 nak beli anak tudung..takde yg berkenan..sbb semua pendek2..tensen jerk..hehehe..ape laa nasib..so bercadang pakai mana yg ade jerk kot..

then skrg tgh2 cr2 lak design camana utk pelamin nnti..then cr utk mak andam..dpt sorang tuh..murah tp ade transport charge laa..tp still murah dr mak andam yg dah mmg utk bersanding nnti..aku lak jenis suka natural..so aku tgk dia mekap pun takde laa tebal mana pun..so ok laa kot..tp kena decide dl..nak kena tanyer dia harga semua...kalau ok aku pun on jerk..hehehe

No comments:

Post a Comment