Monday, January 31, 2011

kursus kawin

salam..
pada 29 & 30/01/2011 aku n tunang aku telah menghadiri kursus kahwin di bangunan sultan idris shah (MAIS) di shah alam..kursus nya padat n menarik..byk pengetahuan yg dpt diperolehi..cewah..dan ade laa tunjuk slade ibu2 melahirkan anak..ngeri kot..aku tgk tunang aku pun dah takut2..dia siap ckp nak termuntah2 kot..hahaha..kesian..konfirm ms aku beranak nnti dia tak masuk bilik..tunggu masa nak azan or iqamat jerk kot..hahaha..then ade mention pasal nafkah..aku dah bgtau..mmg aku nak nafkah tp dia ckp share2 laa..then aku rs..buat ape konfirm2 tuh keja lelaki kan..ntah laa..aku pun naik geram jerk..then lps tamat kursus tuh..igtkan nak heppy2..tp rupa nyer berduga jerk...asik kena mara jerk..sbb nak beli tudung punyer laa byk..mula2 tuh aku nak beli kain shifon tp sj jerk survey kt pkns..kot2 ada yg dah siap..tp dia mcm tak suka jerk..so aku pun majuk laa..dah siap menitis air mata dlm keta..bile dia ajak g nagoya..aku ckp tak yah laa..kalau aku rs nak beli..aku g laa beli..then dia ckp dah ade kt depan mata nie..g jer laa..aku ckp laa..kain shifon tuh utk buat tudung..tp dah dia ckp tak yah membazir beli byk2..so aku pun batalkan laa hasrat nak beli kain shifon tuh..tp mybe aku akan survey2 gak ptg nie ker..bawa hati yg lara nie..hehehe..

ok berbalik kpd ceta kursus kawin tu...ada masa rehat 1-2pm..kitorg sempat laa g kenduri kawin shira rahman di dewan banquet pada ari sabtu tuh n g kenduri kawin kakak kpd zaim pada hari ahad tuh..sempat lg tuh..org dah jemput..so wajib g laa kan..hehehe..ok laa..ada gak kenangan..sambung balik part geram tuh..disebabkan aku geram..smpai jer rumah aku terus masuk bilik..layan FB..then bile tunang aku nak balik sbb aku tak layan dia..aku pun mengiya kan jerk laa..aku pun terus jahit manik..so dah lawa tudung sanding biruku..cewah..smpai jam ni..aku tak sms dia..dia pun x sms aku..so aku pun ok laa..ustaz di kursus kawin tuh ckp...survey menyatakan wanita bercakap sekurang2nya 25ribu patah perkataan...lelaki sebanyak 15ribu patah perkataan..so aku akan kurangkan bercakap n kurangkan buat2 dosa tuh...hahahahaha..ustaz dah pesan kot..wakaka..tuh jerk laa..enjoy the pic...sekian..lalala

 selamat pengantin baru shira & sufian
 cantik sgt..
 suasana dewan
ini laa pasangan pengantin baru merangkap jiran sblh rumah
hantaran.. 
bersama mr bomi n jiran, khairul zaim..bukan khairul arif tau..hehehe

No comments:

Post a Comment