Friday, February 11, 2011

PAS & balik kg

salam..time lunch hour td aku ikot mak aku g PAS stand for plaza alam sentral..kami pergi nagoya utk membeli kain utk anak2 buah ku..4 org semua nyer..kaler biru kehijauan..then singgah sebentar ke romantika..terus beli bunga rm4 utk 11 kuntum setangkai..agak murah..kaler pink + kream..lawa..cantik dan berbaloi..campur skit kaler putih..ok laa kot..harap2 cantik..hehehe..

ptg nie lps balik keja..aku kena cpt2 kemas beg pakaian utk bawak pulang ke bota kanan..ikot mak abah balik kg..mr tuneng pun ikot..kalau aku larat..aku laa tukang driver nyer..ye laa..kitorg nak settlekan hal2 kt kg gak..mak aku lak more kpd dodol n durian..aku lak sbb nak tempah bj..dan beli cincin..mak aku lak bijak pandai kata mr tuneng mau kasi gelang..tp bile aku tanyer..dia ckp mn ade..terus mcm kecik ati..tanak balik kg pun ade gak..hahaha...then borang mohon berkahwin dia tak siap lg..ujian darah hiv pun tak buat lg..mampos laa gini...hehehehe..sekian~

cth bunga yg beli..yg pink rm4 sejambak n kaler putih rm2.50 sejambak...lalala

No comments:

Post a Comment