Monday, January 31, 2011

happy birthday to me

salam..
pada 26/01/2011 ari tu birthday aku..aku dah post entry tp internet down lak..so kecewa..lps tu bz lak menguruskan paperwork keja..terus terlupa nak update blog..so balik kepada cerita sambutan birthday aku..tunang aku buat suprise yg aku dah jangka..dia just bg bawak makan malam n tgk wayang ceta khurafat..konun nyer nak spesial bawak g makan kt black canyon..aku lak pandai bijaksana g laa order pasta seafood n air mocha blanded..skali hangin laa aku satu badan..asik sendawa jerk dlm wayang..then ceta khurafat tuh bukan choice aku..so mcm disappointed yg amat..sbb biasa2 jerk..takde benda spesial jerk..then dah abis ceta tuh..aku pun tak larat dah..aku nak terus balik umah..bimbang termuntah...sbb aku ade pakai korset..bukan ke bodo..beli kt summit gak..konun2 ade offer..hahaha..dah kuar dr keta tuh..br laa tunang aku kasi bunga 3 kuntum..kecik jerk..tp boleh laa..bunga ros..tp disebabkan aku dah mmg moody..so aku tak excited mn pun..hahaha..jahat x? lg satu..family aku tak igt pun..just adik n kak yah jerk..akak aku ni lg laa..dia wish 'tahniah sayangku'...sengal gile..lps tu pada hari yg sama or hari sblm tuh..dia dpt birthday belated present dia..sebuah kamera nikon...buat aku jeles tahap gaban..tunang aku pun tak kasi mcm tuh kt aku..tak kasi pape selain bunga..pd keesokkan hari nya..aku pun beli kek utk makan di rumah..bukan mak or tunang aku beli kan..aku pun dah malas nak merungut..sob2..tp nasib baik..pd siang tuh..aku dah beli siap2 kek murah utk di bawak ke opis..so org opis pun wish birthday aku..rs dihargai jerk..lalala..mcm tunang aku tuh..ngan bz keja..mcm laa takde hari lain nak bz nyer..tensen..tu jerk..benda dah lepas..malas nk pikir dah..hahaha..sekian~

flower as birthday present given by mr tuneng en bomi...tq laling..xoxoxo

No comments:

Post a Comment