Tuesday, January 25, 2011

tudung biru & purple ku...

salam,
takde benda nak cerita sgt..so terpaksa cr info utk diceritakan...ok..ceta pasal tudung laa..ni bukan sebarangan tudung..tp tudung utk perkahwinan aku nnti..sbb..1st skali tudung utk nikah..off course kaler putih jerk..murah jerk..rm15 jerk..beli tudung murah2 jerk..malas nak glamer lebih..tudung bawal siap bersulam manik..so cara pemakaian dia just pakai kt hujung n bhgian belakang bawak ke hadapan..simple jerk kan..next tudung sanding belah perempuan lak..tempah awning kaler biru cair n manik kaler pink..lawak x? tp tuh yg mak aku nak..adoi...mmg mental laa..utk belah laki lak..beli jerk kaler purple ikot baju...tudung bawal biasa gak..tp aku jahit manik skit2..bajet nak bg dia cantik2 skit laa..then anak tudung beli kaler pink + purple then mak aku dah jahit manik skit2..bg cantik..tp aku tgk mcm biasa jerk..takde menarik pun (jahat x)...sbnr nyer kaler biru tuh..bukan choice aku..sbb aku mengidamkan kaler pink purple krim or putih...tp semua mak aku tak berkenan..konon nya tak masuk ngan kain baju lelaki lak nnti..dlm hati aku berkata..sape yg nak kawin ni..aku ker mak aku nie..tak kan laa dia nak kontrol semua benda..ada laa gak perasan tak puas ati..so lps ni..akan lebih berhati2 laa kot..tp aku still sj jerk ckp baju kaler biru tuh tak cantik..aku nmpk gelap pakai kaler tuh..aku suka kaler pink, coklat, krim or putih...bg aku nmpk putih skit..adoi..kena amik masa skit br aku nak suka kt bj tuh kot...dipendekkan kata..semua persiapan aku nie..bajet n simple2 jerk..takde nak grand2 sgt..ikot kemampuan jerk..lalalala~

 yg kaler pink tuh tudung ms bertunang hari tu
ni kaler purple baju sanding belah lelaki..tp tudung tuh dah tukar kaler

No comments:

Post a Comment