Tuesday, January 4, 2011

No idea..

salam...takde idea nk ceta pasal ape..smlm sptt nyer cari tailor utk buat baju my tunang..tp taukeh kedai tuh dah balik..mn tak balik..dah maghrib kot..kitorg dtg...tp kitorg just tanyer harga2 baju n cr tmp2 murah utk tempah chiness coat utk si dia..cewah...then sbb dah terlewat..terlewat gak laa utk g tailor utk tempah baju perempuan lak..takde idea nk tempah kt mn...kalau tempah skali byk takut tak siap lak...hehehe..risau gak kalau bj yg diharapkan tak menjadi..dugaan2..then lg satu dugaan tuh..nak pikir mn nak cr fulus nak bayar semua barang2 yg dah byr deposit tuh..pelamin, kad kawin, upah baju lak..adoi..tp nasib baik parent i nak sponser makan..tp tuh pun still tak cukup fulus..sbb aku br bekerja kan..adoi..masak laa kalau gini..hehehe..lg satu best..smlm aku cr pasal ngan buka FB lelaki lain dpt tunang aku...mmg cr pasal..terus dia tarik muka n bad mood..muka mcm nak ngngis pun ade gak..adoi mmg aku suka kot buka..tp dia tuh jeles tak bertempat..mula laa nak tarik muka..dia mmg syg aku..n nak aku jd hak milik mutlak dia..lalala..takpe akan ku ubah perangai ku..tp tu laa..nnti dah kawin..kena dgr ckp dia..so baik sblm kawin ni memberontak skit...hahahaha..ade ker pulak..tunggu dan lihat..skali time kawin kena dera2 lak..basuh baju pakai kaki...wakakakaka..mampos aku...wakakaka..tu jerk laa..wassalammu...

No comments:

Post a Comment