Monday, January 3, 2011

membeli belah persiapan perkahwinan

sejak dua menjak nie..iaitu seminggu dua minggu nie..aktiviti aku byk abis kpd survey barang hantaran, baju pengantin, katering n pelbagai...dan minggu sudah aku pergi minggu karnival..aku dah tempah kad kahwin murah gile kad tradisi 0.60/pcs...so aku tempah 600 belah lelaki tepah 600 gak..dpt 1 banner & kad TQ kecil..mmg murah n berbaloi, katering aku amik nurrul liza amik menu nasi arab + 6 extra menu tambahan tp excluding kerusi meja tp still murah lg..mak aku bilang laa...then esok nyer ari ahad..aku tempah pelamin lak..asing dr package dia so amik rm1200..benefit dia takde transport caj kedai dia kt bangi kalau tak salah aku..ok laa aku rs utk dewan serbaguna tuh nanti..hehehe..baju lak..adoi mmg pening kepala nak pilih..belah lelaki..dah beli pakej kaler purple..nnti buat bj melayu jerk + bj kebaya jerk..belah perempuan..adoi mmg byk masalah..so lelaki akan pakai blazer kot cina tuh + perempuan just pakai bj kebaya..tema kaler biru..so terus shoot beli kain baju belah perempuan utk mak, abah, ojan n fatin...pergh..then tiba2 mak aku tertgk ade kain lace putih..terus mak aku nak amik buat nikah..time tuh kaki aku dah lenguh, mak aku kata..baik amik yg lace dah sediada drp nak kena jahit manik..upah mahal lak tuh..hehehe..so aku pun mengiya kan..so dah settle beli kain baju..tinggal nak tempah n bayar duit2 utk semua persiapan perkahwinan tuh...mmg pakai byk gile duit..mau pokai den...wakakaka...wassalammu

No comments:

Post a Comment