Monday, January 3, 2011

bertunang..

salam...lalalala..dah lama aku aku tak post new post..ok last skali berita gumbira yg dpt aku kongsikan di sini ialah...jeng jeng..aku sudah bertunang pada 26122010..tarikh keramat tuh..sebulan sebelum birthday aku...mula2 majlis nie spttnya majlis merisik jerk..tp mak aku suruh skali kan terus ngan bertunang...so dijadikan majlis bertunang..simple tp meriah ngan sedara mara...dan pada hari tuh..aku happyy sgt..tq to my tunang..sy syg anda..cewah..walaupun jarang nak ckp kalimah 'i love u' kt dia..tp aku syg dia..sbb dia byk support n kasi nasihat n bantuan mental n fizikal...hahahaha...

ok berbalik pada majlis tuh..sehari dua sblm tarikh tuh..aku tolong mak aku masak wajik n rendang pulut utk bg sedara mara belah lelaki bawak balik..skali ngan sedara mara belah aku...huhu..penat yang amat tak dpt digambarkan kerna letih gileee...huhu...tp nasib baik tak masak menu sendiri sbb aku kasihan kt mak aku..so amik katering jerk ari tu..dan makanan dia pun sedap..nasi putih lauk dia pelbagai spt udang masak merah, kerabu mangga, ayam masak kurma, ikan masak sweet sour, sambal belacan mak aku buat..buah pun kitorg sendiri yg potong..air pun sendiri masak n sediakan..huhu..air panas kopi..pakcik aku minta tp aku ade outdoor photoshoot..lalala..abg sedara, kakak n kazen aku dtg menembak n menyibuk termasuk adik aku..anak buah aku si latiefah lg laa..menyentil jerk..ape kes pun tak tau...hehehe..so itu jerk laa..enjoy reading..lalalala~

 aku & tunang...faiz a.k.a bonzer a.k.a bomi...huhu
 keluarga pihak lelaki
 cincin pertunangan
 daku
 mak n bakal mama
 cousin yg plg seusia...hehehe
anak-anak buah..ramai x? termasuk cuzzie..
 perbincangan bermula
ayah zin mewakili pihak lelaki & acik put mewakili pihak perempuan
 cincin di jari manis ku..
 happy...hehehe
 nyor pusaka mak
 ucu Jan terbalik...hahaha
 kek unty lela sponser..cantik kan..hehehe
 ayah bomi tuh yg pakai songkok berbaju purple
 nerves lebih..hehehe
 renungan manja dari bakal mak mentua..hehehe
 outdoor..kena paksa suruh buat aksi oleh kak yah
 pandang atas..poyo...hahaha
 kak osh n fatimah comel...hehehe
suka nie..hehehe

No comments:

Post a Comment