Thursday, March 31, 2011

selesai sudah kisah borang nikah~

salam..hari ni masuk kerja spt biasa..then dpt call dr mak..mengatakan ustad khairudin ada kt opis..jmp dia..nnti bile lg nak urus kan hal borang nikah tuh..kul 10am tau..aku pun ok..jgn ok..confirm x..mak nak call acik put nie..boleh laa..sbb aku xde pape hal..smlm jerk mmg ade discussion n jamuan kecilan2 shj..around 9.40am aku dah kuar opis balik rumah..perghh nasib baik balik rumah..rupa2 nyer kereta hitam rosak..radiator bocor..xpasti bhgian mn yg pecah..then so naik laa satu keta kancil tu..nasib baik dah cuci dah wangi2..hehehe..smpai Mais jerk acik put duk tunggu kitorg..sian dia..dia saksi kedua aku..huhu..saksi pertama adalah adik aku..lalala..terus pergi menara selatan tingkat 7..jmp2 sign depan ustad..puas hati..dpt cop..then g ke menara utara tingkat 1 lak utk sahkan..then balik semula menara selatan tingkat 7 tuh...amik masa 1 jam jerk semua proses2 berikut..best..tp aku tak terus balik opis..malas..mau berehat2..lg pun xde benda penting perlu dibuat..so masuk opis kul 2pm mcm biasa..and the best part..akan celebrate birthday mr tuneng..sian dia..xdpt pape..xtau nak beli ape..nak beli transformer tp x mampu (tipu sunat)..hahaha..xpe laa..belanje makan jerk laa..ade suggestion kt mn makan yg sedap n berbaloi? hehehe

No comments:

Post a Comment