Tuesday, March 29, 2011

adakah anda sudah bersedia?

salam..rata2 ramai kawan2 aku or senior2 (kawan2 perempuan yg dah berpengalaman) tanyer benda sama jerk kt aku...ko dah ready dah..aku jawab..tah..biasa jerk..ready dr segi ape..laaa nak berkahwin laa..ada rasa cuak x? hmm..takde lak..xde rasa pape ada laa..aku nie..nak ckp stress..tp x stress sgt..sbb aku mmg dah aim yg wedding aku adalah sempoi..xde gah or mewah mcm mana pun..janji nikah sudah..jamu org makan sudah..kalau para tetamu x puas hati, nak kata belakang..itu hak mereka..mulut masing2..pahala masing2..hehehe..lg pun..aku buat secara bersederhana..tak mengharap sangat..sudah menjadi kebiasaan..janji meriah jerk..cewah..tp..betul ker aku dah bersedia bergelar isteri solehah..mendengar segala arahan suami, menjaga makan minum pakaian suami, bersedia meringankan beban suami...hehehe ntah laa..kite tgk laa nnti mcmana..tp terus terang..aku nie serba kekurangan..tp sedia belajar..cewah..semua org ade kelemahan n kelebihan masing2..asalkan ikhlas n bertolak ansur..pasti bahagia..cewah..pepandai lak..hehehe..all the best rahimah...lalala~

No comments:

Post a Comment