Wednesday, March 30, 2011

birthday celebration staff of GPD

salam..hari ni jabatan aku sambut birthday staff2 mereka pada bulan januari, februari n mac...dan aku adalah salah seorg yg sambut birthday pada bulan berikut..birthday aku kan bulan januari..jamuan ini juga sempena en rafidi yg akan transfer ke jabatan lain..sian dia..sepanjang hari aku tgk dia munyok jerk..sedih kot nak tinggalkan kawan2 kt sini..ye laa dia dah keja kt jabatan ini hampir 12 tahun..bayangkan..tp utk kenaikan pangkat yg lebih baik..so dia terima job tu..then ade staff akan ganti tmp beliau..aku tak kisah sgt..tp sedih gak laa..sbb dia peramah n baik hati serta ringan tulang..dan dia peniaga burger yg berjaya..burger2 beliau sgt sedap..hehehe..ok laa enjoy the pic..lalala~

 comel x kek kitorg? hehehe

 kek & hadiah jam n frame gamba dr ikea...tq GPD

 staff GPD

 birthday boys n girls~

 aku terima hadiah dr pn wan~

 wow..dpt jam tangan sumbangan GPD

 jgn sedih2 en rafidi..hehehe

makan time..ns beriani~

No comments:

Post a Comment