Wednesday, March 2, 2011

tumit kelabuku

salam..nak ceta skit pasal tumit kelabuku..mesti korang igt ape kan..tp rupa2 nyer adalah kasut sanding belah aku n mr tuneng nnti..disbbkan tiada choice sgt..aku telah membeli kasut kaler grey menggantikan kaler soft blue utk sanding belah perempuan..korang rs masuk ker bj biru torquise ni nnti ngan kasut kelabu tuh nnti..aku dah mati kutu..kebanyakan kasut yg ada adalah kaler putih & purple..tak kan laa aku nak beli kasut purple lg mahal dr kasut kelabu aku..lg pun mcm kena bawak bj..br tau mn yg ok semua...tensen aku..hahaha..sila komen yer kawan2..hehehe

 kasut grey ni aku beli kt summit..time ni tgh diskaun...yg sblh tuh kasut mr tuneng..diskaun gak sbb jd member the store..terus buat kad...lawak3x..hahaha

ni laa rupa kasut tuh..agak2 masuk x ngan bj sanding kaler biru torquise aku tuh nnti..ok x? hehehe

No comments:

Post a Comment