Tuesday, March 15, 2011

salam..ok smlm merupakan hari malas bekerja dan hari rajin menyetelkan perkara2 berbangkit..ok perkara berbangkit adalah..jeng2..settle kan payment door gift..direct anta ke shah alam..takde pening kepala nak hantar ke mn..then settle kan minuman suplement..bg kurus skit (berangan mode)..then photostat lg 10 keping kertas kad kawin yg x cukup..then lps balik keja..bajet nak amik langsir yg tertinggal tuh..skali mak aku dah amik..so aku n mr tuneng terus shoot g beli subway...dia kempunan nak rs subway..then makan dlm keta smbil memandu pergi ke gombak..amik baju nikah aku n baju kurung mak aku..dan hasil nyer..baju kebaya tuh..mcm robot sbb kain net tuh keras..dan baju thai silk tu cantik..tp aku rs lg cantik kalau jahit manik kt tangan..so maybe aku yg akan jahit..save cost skit..hehehe..

No comments:

Post a Comment