Monday, March 7, 2011

anak-anak acik mior

salam...gamba anak acik mior

sy dgn mior mohd firdaus
3 drp 4 org anak2 acik mior..
sejibik ciplak muka amir..hehehe
tiba hari ahad yg rendup (sbb aku masih majuk lg)..mcm biasa..mak n abah g kebun cr durian..aku tlg bawak kuar durian..then siap2 amik mr tuneng dr rumah dia..dan mcm biasa..akan ada makan2..then dia bawak keta smpai shah alam..smpai jerk shah alam..rehat kejap..tunggu lps asar g MPK klang utk amik kad kawin..smpai jerk 1st floor..mr tuneng terus tunjuk..tgk banner tuh..aku yg blur3..tgk ape? dah nak smpai kedai dia tuh..br laa aku perasan..banner muka aku n mr tuneng terpampang..kitorg gelak2 jerk..lawak..dah settle semua kad n banner..aku sj jerk ckp kt mr tuneng mau naik atas..nk tgk bj yg tempah kt macik shima..skali dtg..bj tuh dah siap..aku mcm..wahh..best nyer..baju dah siap..hehehe..upah dia ok laa..tak laa mahal sgt..walaupun mahal skit..tp masih murah aku rs..hehehe..aku try..dan ok laa masuk laa kt badan aku..ms mula2 lalu..tak perasan tu baju aku..punyer laa kelakar aku nie..macik shima pun jahit awal..so aku bleh amik awal..nnti tak yah dtg klang lg..tp banner ade lg 1 xdpt..so kena lg laa gamak nyer..hehehe

punyer seronok dpt baju n kad..terus aku ajak g ikea lak..so g ikea sbb nak cr pasu..bajet nak letak bunga kiri kanan katil tuh..bg naik seri skit..then beli pasu kecik n frame gamba letak kt meja..bg ceria gak..ok selesai satu benda..kak yah pesan..suruh beli dawai keras skit..sbb dia nak buat keja tuh..aku pun..ok..hehehe..langsir kt katil tuh..tak beli lg kain dia..xtau bile nak beli...tinggal lg sebulan jerk nie..adoi..mampos..ngan rumah tak berkemas lg..hehehe..habis laa...wakaka..

No comments:

Post a Comment