Friday, April 29, 2011

desa seri iskandar

salam..aku dah selamat smpai ke desa seri iskandar rumah bapak n mak mentua aku..perjalanan aku kali ini menaiki KTM..keretapi biasa dr kl sentral ke batu gajah...mmg best just sempit skit seat tuh..then bunyi gerabak tuh..adoi..mmg scary...susah nak tido..aku lak jenis suka tido time kenderaan bergerak...mcm ada org tolong dodoikan..ok smpai rumah jerk..terus makan & sembang2..esok bangun mcm biasa..tolong kemas2 rumah, pack door gift...tp mmg puas ati ngan blk pengantin...kitorg buat sendiri ber3 ngan mak mentua..mmg kasihan laa kt mak mentua..sbb tinggal 2 org..mn lalu nak buat semua keja..dan smlm juga aku terhentak kaki di bucu kerusi..smpai kuar darah beku...nasib baik pakai inai..hehehe...hari nie nak buat ape yerk...settle kan setting sofa laa kot..huhu..

 mama, kitorg odw balik perak...hehe

 kfc..

 the ticket

 muka boring jerk..

muka happy dah nek keretapi..

No comments:

Post a Comment