Thursday, April 7, 2011

door gift

salam..hari ni nak ceta pasal door gift..memandangkan aku adalah seorg yg bajet dlm perkahwinan..so cr doorgift yg berbaloi dgn harga nyer..ok..mula2 mak aku kasi cadangan kasi muffin jerk..tp aku x setuju sbb nnti lps makan org dah x igt pasal wedding aku..then aku lak kasi cadangan nak kasi bunga telur porcelin yg beli kt ayer hitam..then mak aku x stuju sbb x multifunction..mksd nyer nnti bunga telur tu nak buat ape semua..then kalau kasi bunga telur stokin etc semua..dah mmg bangkang siap2 sbb nnti konfirm2 org buang..skit jerk org kalau simpan buat kenangan..last2 aku ckp..kasi mcm porcelin laa..skrg kan english style..then mak aku lak ckp..boleh tp kena kasi yg multifunction so later on org akan guna balik benda2 tuh..so mak pilih yg bukan ada tangkai like cawan, mug etc..so last2 pilih yg plain..so people can reuse later as mug or bekas pen semua..aku mcm..ok laa..lg pun harga murah..rm2.50 per item including with box..so ok laa kot..kitorg just touchup with riben...children kitorg kasi sweets jerk..tp paper beg tu kaler biru cair ikot tema majlis tu nnti..for vip n rombongan belah lelaki will be touchup bg cantik2 skit..lalala..ok for those who lives near to perak..u can go to this address if u all want to use this item as ur doorgift..berikut adalah alamat nyer..enjoy~

lebih kurang mcm ni..tp ni amik dr romantika plaza alam sentral..

LAVENDER CERAMIC
18 Mile, Bota Road,
31750 Tronoh,
Perak Darul Ridzuan
tel: 05-3676262
hp K.C. WU : 012-7271367

No comments:

Post a Comment