Monday, May 2, 2011

selesai sudah majlis bertandang

salam..sabtu lepas selesai sudah majlis bertandang ke rumah lelaki di desa seri iskandar, perak...majlis ala-ala tradisi...ade merenjis, simple bg aku tp menarik...then photoshoot buat kt area2 kampung aku...terlupa gile nk amik gamba kt uitm perak n signboard seri iskandar...cuaca pun x mengizinkan...terima kasih diatas kehadiran sanak saudara n sedara mara...happy..sbb dah selesai...lalala..tp malam before that dah penat kemas2 rumah..sbb hubby ku ade 2 org adik beradk...sian lak kt ibu mertua ku...so tolong laa pape yg patut kan...cewah..dah dpt hadiah mcm2...hehehe...malam after majlis kitorg..my family buat bbq kt kg hijau..aku n hubby lambat dtg..depa semua dah balik n g merayau ke lumut laa...ade yg g kedai rahmat corner laa..sungguh xde aktiviti dorang..mati kutu..hahaha

photographer belah suamiku ckp mekap aku time kt perak lg cantik..more natural rather than kt shah alam..aku mengiyakan shj..ttp mmg betul..time nie pun aku xde laa nmpk gemuk sgt (perasan mode) hehehe..suka sgt..semua puji dress..time ni majlis more kpd tradisi melayu skit..ade merenjis ttp bahan utama adalah bunga rampai shj..xde beras pulut..so mak aku xde laa tarik muka sgt..tp plg mama & papa terkilan adalah makanan tidak mencukupi...sian depa..xpe benda dah lepas kan...ada kebaikan & keburukan..lalala~

 dlm kereta mak su..odw to rumah pengantin lelaki dr kg hijau..hehehe

 kami nerbes ok..hehehe

after photoshoot at kg coklat, kg senin layang-layang..

 ni outdoor photoshoot at kg hijau..hasil nurkilan dr Ho Syahrul

karya mahakelam Ho Syahrul..cantik kan..aku suka..lalala

No comments:

Post a Comment