Saturday, October 23, 2010

start bekerja

alhamdullilah..aku start keja kt sirim berhad 1/10/2010..mmg rezeki aku..selama ni aku bersabar jer n berharap dpt laa keja yg lebih baik n dekat dgn rumah..alhamdullilah..mmg aku suka gile keja kt sirim..ade laa skit guna ape yg aku belajar time dip n degre dl kt U tuh..so mula laa start keja..mula2 tuh..takde keja sgt..lps tuh..mula laa belajar skit2..pasal scope keja kt sana..lalala..heppy..tu jerk yg dpt menggambar kan perasaan aku ketika itu..bersyukur n berterima kasih kpd parent yg byk support n membantu n my bf yg sungguh supportive..dan juga kawan2 yg mendoakan..scr tersirat..hehehe

 kad keluar masuk opis..merangkap punch kad...lalala
 wow..nama aku no8...perghh~
gamba utk kasi chantek kan lg meja aku..lalala
baru lps meeting..so berpoya2 amik gamba kt depan lift car...lalalala

No comments:

Post a Comment