Saturday, October 23, 2010

mari berBBQ cert planning..

malam nie kitorg budak ex cert planning buat bbq kt rumah erna..cuba korang bayangkan kalau buat kt tepi tasik..confirm kena hujan..lg pun ramai kawan2 aku tuh dah ade family..so nak guna fasiliti toilet amat mustahak bg mereka..lantak korang laa..janji aku dah buat bahagian aku..aku sudah buat semua makanan sampingan..aku dah buat agar2 pelangi, potato salad, coeslow n gralic bread..tp semua tuh aku jerk yg menolong..si comel yg tlg buat kan semua..hebat gile..dah laa laki..siap mengarah2 aku kena buat ape next..dah minat dia suka memasak..tp hampeh..aku gak yg last2 kena basuh pingan..hahaha..ok laa..aku nak g mandi..nak siap2 g rumah erna utk bbq..enjoy laa ape lg..lalala~


 happy jerk kitorg kan..ye laa jmp member lama2..hehehe
bertukar2 cerita..hehehe
bersama laili, etul n erna..lalala

No comments:

Post a Comment