Saturday, October 23, 2010

kena buli

mentang2 laa aku org baru keja kt sirim tuh..senang2 laa korang nak buli aku yerk..aku dah buat keja2 tuh br aku tau..benda2 kerja yg aku buat tuh..bukan skop kerja aku..hangin jerk..tp aku tak kisah laa..sbb aku mmg nak belajar buat benda2 tuh..smpai ade senior staf tuh ckp..aku kena tegas..jgn org pijak2 kepala aku..tp aku jenis hormat org tua(ye ker)..hahaha..ade tuh..tn hj solleh tuh..aku mcm sian lak tgk dia lak yg buat keja2 photostat..tp sedangkan tu mmg keja dia..tp tah laa..sian kot..buat keja mcm tuh..hahaha..nak tolong dia tak kasi lak..so aleh2..aku men freecell jerk laa..mmg makan gaji buta..tp tak berape buta laa..sbb still buat keja ciput2..mmg lawak laa keja kt opis br..keja dia adalah makan smbil borak2 kt pantry..mau jd gemuk..blem kawin lg..dah gemuk..ape kes..kena laa exercise (berangan jerk lebih)..last2 tido layan facebook jerk keja nyer..tp skrg dah ade blog..so layan blog lak..hahaha

No comments:

Post a Comment