Monday, November 22, 2010

mak aku nie beria-ria lak

kalau ikot kan..aku nie sepatut nyer merisik jerk..tp mak aku yg beria2 nak buat...mcm nak buat besar2an lak..adoi..aku nie..kasihan kt mak aku jerk..ade ker patut dia nak beli meja makan br...nak campak mana jerk meja makan tuh...adoi...mmg lawak pun ade gak...tak tau laa nak kata ape lg..mcm2 org tua nie...pening gile...adoi...

p/s: pagi td aku dah amik jubah..then balik opis..poyo2 jerk dgr taklimat...so ok laa..sbb rs bersalah kuar g uitm lama sgt...tp tak best nyer..aku tak dpt lepak lama2 ngan kekawan aku laa...cuma dpt bertukar2 kabar ngan cik kinah kite jerk..byk betul rahsia dia simpan...siot betul laa minah tuh...aku geram..aku cubit2 pipi dia...nakal sgt...hahahaha...ok laaa...tu sahaja...lalala

No comments:

Post a Comment