Sunday, November 28, 2010

jiranku berkahwin

aloha..hari nie jiranku telah berkawin...tp aku tak pergi menolong pun melainkan mengambil gamba jerk..hahaha tu pun pinjam kak yah punyer kamera..aku pegang jerk terus org igt aku nie photografpher...mmg lawak gile laa...akak aku pgg..tam nmpk mcm photographer pun..nmpk sgt aku nie ade bakat dlm photographer..hahaha..so aktiviti ari nie just g kenduri kawin, makan, tido n tgk tv...mmg bosan gile..smpai aku terlupa nak amik baju tempahan utk konvo aku nnti..adoi...mmg tensen gile...then konun2 nak cucuk duit..amoun yg dibenarkan rm1000 maksimum...tensen gak..last2 balik umah...tgk tv n lepak2 bersama2 anak buah jerk..nasib baik dorang tuh comel2..kalau x..mau aku bertambah tensen2 lagi...hahahaha...ok laa tu laa..la nie anak buah aku pun tanak tido2 lg..so aku pun tulis laa blog..hahaha

congrats nadia..hehehe

No comments:

Post a Comment