Saturday, March 17, 2012

introducing my precious son Rizqi El Fahri

assalammualaikum, 


sori lama x update...sbb nyer...aku dah bergelar ibu pada 15 februari 2012...hehehe...dan anak aku bernama Rizqi El Fahri bin Faiz Fahmi...panjang kan nama anak aku...campuran kombinasi pilihan nama yg aku & suami nak...suami aku nak letak nama El Fahri sbb dia peminat ceta2 indon n peminat tegar ahmad dhani...then dia suruh pilih nama utk diletak di hadapan nama el fahri tuh...so aku google search nama2 islam tiba2 kasi cadangan nama rizqi yg bermaksud rezeki & kurniaan Allah...so dia ckp ok..masuk nama tu & sedap...hari nie dah genap 31hari anak aku...kdg2 mmg aku panas baran sbb aku x paham bahasa & gerak tubuh anak aku sendiri...bile aku dah mara2 dia...kemudian br aku minta maaf sbb aku x sengaja...sian anak aku...sori sayang....mama janji akan lebih sayang kamu...kamu membesar menjadi anak yg soleh n baik2 belaka...jd kebanggaan mama & papa yerk nak...smpai skrg...aku masih x percaya yg aku nie ada anak...aku dah ada tanggungjawab lebih...br aku menghargai ibu aku...tp kdg2 fedup gak...tp lepas tu insafkan diri...mybe aku jenis panas baran dlm diam...tp kejap jerk kot...ok laa...ni aku nak letak gamba comel anak aku utk tatapan kalian semua...lalala~











No comments:

Post a Comment