Monday, September 5, 2011

sepetang di taman permainan

cerita ni dah lapuk & basi...tp aku nak share yg aku ada bawak anak buah g jejalan...aku plg berkenan kt si ketot nie...nur fattimah...suka sgt tgk muka dia...comel & byk aqal...suka tgk...kot2 terkenan kt anak aku nnti...tp muka si ketot nie ikot muka mak dia...iaitu akak no4 aku...sejibik 85% laaa...hehehe...jom layan...lalala~

 taman permainan tasik shah alam
 time nie si ketot ckp hep kt uncle faiz...hehehe
 poyo x...suruh lambai2...hehehe
 masjid atok rahim
 dah mcm mak org rupa aku nie...hahaha
 bawak depa g main...seronok sgt...
 tgk muka si ketot nie...suka sgt...hehe
 x puas lg tuh...
 main kt tmp lain lak...hahaha
 tgk tuh...suka nyer dia...hahaha
 x puas lg tuh...
 main puzzle lak..hahaha
 gaya dah ada dah...
 main ngan kak long yerk...hehehe
 suka tgk si ketot ni senyum...hehe
 nana...dah besar kan..
 suruh dia main panjat2...
 nana x tau nk buat ape...hehehe

No comments:

Post a Comment